četvrtak, 29. siječnja 2015.

Izreke i citati o knjigama

Budi pažljiv prilikom čitanja knjiga o zdravlju. Mogao bi umrijeti zbog štamparske greške.
Mark Twain
Još uvijek mi je svaki dan prekratak za sve misli koje želim da mislim, sve šetnje koje želim da šetam, sve knjige koje želim da pročitam i za sve prijatelje koje želim da vidim.
John Burroughs
Dobri prijatelji, dobre knjige i pospana savjest - to je idealan život.
Mark Twain
Stvari koje želim da znam su u knjigama. Moj najbolji prijatelj je onaj ko mi donese knjigu koju još nisam pročitao.
Abraham Lincoln
Postoje i gori zločini od paljenja knjiga. Jedan od njih je i njihovo nečitanje.
Ray Bradbury
Knjige služe kao podsjetnik čovjeku da one njegove originalne misli baš i nisu toliko njegove.
Abraham Lincoln
Knjige su korisne glupoj osobi, kao što je ogledalo korisno slijepoj osobi.
Chanakya
Ne moraš paliti knjige da bi uništio neku kulturu. Jednostavno navikni ljude da ih više ne čitaju.
Ray Bradbury
Knjige, kao i prijatelji, trebaju biti malobrojni i dobro odabrani. Poput prijatelja, trebamo im se uviejk iznova vraćati, a one nas, poput vjernih prijatelja, nikada neće iznevjeriti, nikada prestati voditi.
Charles Caleb Colton
Priroda i knjige pripadaju onim očima koje ih vide.
Ralph Waldo Emerson
Moje knjige su poput vode. Knjige velikih genija su poput vina. Na sreću, svi piju vodu.
Mark Twain
Jedan razgovor sa mudrim čovjekom za stolom je bolji od deset godina studiranja samo iz knjiga.
Henry Wadsworth Longfellow
Soba bez knjiga je poput tijela bez duše.
Gilbert Chesterton
Čovjek koji ne čita dobre knjige nema nikakvu prednost nad čovjekom koji ih ne može čitati.
Mark Twain
Čitaj prvo najbolje knjige, jer možda nećeš imati šanse da ih ikako pročitaš.
Henry David Thoreau
Dobre knjige su poput dobrih prijatelja; što si ih bolje probrao to više uživaš sa njima.
Louisa May Alcott
Jedino nas knjige mogu otkriti nama samima. Često nakon što nam učine tu uslugu mi ih ostavimo sa strane.
Henry David Thoreau
Ne mogu da živim bez knjiga.
Thomas Jefferson
Knjige koje svijet naziva nemoralnim su knjige koje pokazuju svijetu njegovu vlastitu sramotu.
Oscar Wilde
Ne postoje moralne ili nemoralne knjige. Knjige mogu biti dobro ili loše napisane.
Oscar Wilde
Čudno je kako sam ja, koji sam napisao tako nepopularne knjige, u stvari popularan lik?
Albert Einstein
Ljepota jutra na mome prozoru mi donosi veće zadovoljstvo od metafizike iz knjiga.
Walt Whitman
Knjige, kao i prijatelji, trebaju biti malobrojne i dobro odabrane.
Samuel Johnson

Nema komentara:

Objavi komentar